منتديات أمانا كير
أهلا وسهلا ضيفنا الكريم ومرحبا بك في منتديات أمانا كير ...
أذا لم تكن مسجل لدينا الرجاء التسجيل لكي يحق لك مشاركتنا في مواضيعنا ..
ونتمنى لكم قضاء اجمل الاوقات في رحابنا
منتديات أمانا كير
أهلا وسهلا ضيفنا الكريم ومرحبا بك في منتديات أمانا كير ...
أذا لم تكن مسجل لدينا الرجاء التسجيل لكي يحق لك مشاركتنا في مواضيعنا ..
ونتمنى لكم قضاء اجمل الاوقات في رحابنا
منتديات أمانا كير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ღمـنـتـدىღ تـرٍفـيـهـيღ ثـقـافـي ღاجـتـمـاعـيღ

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

تعالووو اضحكووو شويه هههههههه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جــــــــــــــــــآكيّ
عضو فعال
عضو فعال
جــــــــــــــــــآكيّ

تعالووو اضحكووو شويه هههههههه Empty
مُساهمةموضوع: تعالووو اضحكووو شويه هههههههه   تعالووو اضحكووو شويه هههههههه Emptyالخميس أبريل 17, 2008 8:47 pm

[center][u]بسم الله الرحمن الرحيم

معايا شويه نكت حلوين بس سخيفه شويه تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 71489

انا بحب السخافه ت1

الحمدلله ان النكت كتابه لو كنت بقولها وجها لوجه كان زماني اتضربت او اتحدفت بالطماطم تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 765 تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 8469

يلا نبدأ تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 73224

*واحد محشش مسكتة دورية قالتلو تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 43461 اركب قال لا شكرا البيت قريب

:انتصار: *مره مدرس قال للطلاب الي شايف نفسه غبي فيكوا يقوم يقف وبعد شويه واحد وقف
المدرس انت شايف نفسك غبي الطالب قاله بصراحه مرضتش اشوفك واقف لوحدك ت3 ت3

*صرصار خارج من السوبر ماركت فرحان عشان شاف صورته على علبة ريد

تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 71489 *واحد شاف واحد صيني وشاف عينه ، قال يابخته شبعان نووووووم تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 147845

lol! *واحد مسطول سألوه عن رأيه فى الزواج المبكر رد قال : مبكر ، يعنى حوالى الساعه كم ؟ تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 71489

*مرة ست عجوزة قالوا لها الدش حرام قالت لهم الحمد للة بقالى 68 سنة بستحمى فى الطشت تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 838351

*ليه بيحطوا غطاء علي الزير ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ علشان يحطوا الكوز عليه تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 43461 تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 43461

*واحد بيقول : انا بردان من المكيف , رد عليه واحد جنبه وانا منصور من طنطا تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 438246

*مرة واحدة قاعدة مع جوزها قاللها انا بحب فيتراك قالت له و انا بحب مجدى قالها فيتراك دي مربى قالت له ومجدى ده عسل ت3 ت3

*صرصار في وسط فريق نمل ، ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لاعب اجنبي تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 8469 تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 8469

*مرة بقرة قابلت حمار فقالت له يا حمار .... قالها حمار حمار بس مش مجنوون :انتصار:

*مره واحد أخرص بيقول لواحد ا طرش في واحد أعمى بيراقبنا تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 420561

*مرة 2 مساطيل واحد بيقول للتانى انا بابا هو اللى بنى الأهرامات .راح التانى قالة انت عارف البحر الميت بابا اللى قتلة تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 63783 تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 63783

*مرة واحد سمع ان الجرائد هتغلى ........... راح اشترى منها كمية كبيرة :تأشير:

*اتنين حراميه دخلوا بيت واحد منهم دخل البلكونه ، شوية وصاحب البيت دخل عليه فقالوه انت بتعمل ايه هنا؟ تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 578240 قالوه انا كنت بحارب اليهود بالطياره و بدمر فيهم ، لحد لما طيارتي عطلت و انا نطيت بالبراشوت و نزلت في بلكونتك ..... تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 377167 قالوه ايوه كده تعجبنى ، مش التاني اللي قاعدلي في البانيو و بيقول علي نفسه من الضفاضع البشريه!!! تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 63783

*ليه الكتكوت مبيكدبش على الفرخه؟؟ علشان هيه الي فقساه تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 923683

*مرة واحد حب يطور الطيارة الهليكوبتر ركب بدل المروحة تكييف تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 438246

*ايه الفرق بين الاسبوع وموس الحلاقة والصحراء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الاسبوع فيه حد تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 8469 ، والموس فيه حدين تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 654985 ، والصحراء ما فيهاش حد lol!

*واحد سأل واحد لبن يعني ايه بالفرنساوي قاله ليه قاله لا كنت بسأل بس تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 63783

*واحد قال لابنه روح شو ف النتيجة ولو نجحت هذبح لك خروف... تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 765 لما رجع قاله عملت ايه يا ابنى قاله الخروف اتكتبله عمر جديد..... :تأشير:

*واحد غبى اشترى جزمة رياضة اديداس .. لقاها 3 شرط ..... راح حاططها فى الشاحن تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 63783

*مرة واحد بيتكلم مع صاحبة فى الموبايل فالخط بيقطع فصاحبة بيقولة الخط بيقطع لية فقال له اصلى جايب الخط بالتقسيط :نوم:

*واحد فافى وهو نازل من البيت أمه سالته رايح فين؟ :حرام: فقال لها مش هقولك انا حر ، نزل ووقف تاكسى فالسواق ساله على فين يا باشا؟؟؟ قال له يعنى أنا مقولتش لامى هقول لك أنت :انتصار: :انتصار:

يارب تكون عجبتكووو تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 63783

هلوش
عضو ممتاز
عضو ممتاز
هلوش

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو اضحكووو شويه هههههههه   تعالووو اضحكووو شويه هههههههه Emptyالجمعة أبريل 18, 2008 12:08 am

واحد شاف واحد صيني وشاف عينه ، قال يابخته شبعان نووووووم

تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 438246 تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 438246 تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 438246 تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 63783

لك يييييييي شو حبابة يا جاكي انتي ومواضيعك تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 8469
جــــــــــــــــــآكيّ
عضو فعال
عضو فعال
جــــــــــــــــــآكيّ

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو اضحكووو شويه هههههههه   تعالووو اضحكووو شويه هههههههه Emptyالجمعة أبريل 18, 2008 12:54 am

انتي الحبابه هلوووووشتي تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 8469

تسلميلي ياقلبي تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 8469

الصفحه اتعطرت ونورت بمرورك ياحبي تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 511843

الحمدلله مفيش طماطم هههههههههه تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 63783

هلوش حبي تقلبي تحياتي تقديري ليكي تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 8469
السراب
Admin
Admin
السراب

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو اضحكووو شويه هههههههه   تعالووو اضحكووو شويه هههههههه Emptyالجمعة أبريل 18, 2008 5:31 pm

ههههههههههههههههههههههه
لك انتي عسسسسسسسسسسسسسسسسسل حبي جاكي تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 147845
يسلمووووووووووو حبي وربي فرطت ضحك عليهم ت2
تقبلي مروري تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 147845
https://amanacare.yoo7.com
جــــــــــــــــــآكيّ
عضو فعال
عضو فعال
جــــــــــــــــــآكيّ

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو اضحكووو شويه هههههههه   تعالووو اضحكووو شويه هههههههه Emptyالسبت أبريل 19, 2008 10:41 pm

امـــــونه انتي العثل والثكر والبثكوت بالثيكولاته تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 8469

تسلميلي يارب تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 8469

دوم الضحك ياقمري تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 8469

تعالووو اضحكووو شويه هههههههه 63783

تعالووو اضحكووو شويه هههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-