منتديات أمانا كير
أهلا وسهلا ضيفنا الكريم ومرحبا بك في منتديات أمانا كير ...
أذا لم تكن مسجل لدينا الرجاء التسجيل لكي يحق لك مشاركتنا في مواضيعنا ..
ونتمنى لكم قضاء اجمل الاوقات في رحابنا
منتديات أمانا كير
أهلا وسهلا ضيفنا الكريم ومرحبا بك في منتديات أمانا كير ...
أذا لم تكن مسجل لدينا الرجاء التسجيل لكي يحق لك مشاركتنا في مواضيعنا ..
ونتمنى لكم قضاء اجمل الاوقات في رحابنا
منتديات أمانا كير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ღمـنـتـدىღ تـرٍفـيـهـيღ ثـقـافـي ღاجـتـمـاعـيღ

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!!

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جــــــــــــــــــآكيّ
عضو فعال
عضو فعال
جــــــــــــــــــآكيّ

الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! Empty
مُساهمةموضوع: الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!!   الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! Emptyالسبت مايو 10, 2008 11:08 pm

الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 273782
بعد التدقيق الشديد ف شرايط القنوات الفضائية
( شرايط الشات اللى بتبقى متلقحة ف آخر الشاشة !!!! ) و بعد التتنيح بالساعات قدام شاشة التلفزيون .. استطعت بقدرتى العبقرية و الفذة من نوعها الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 43461 الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 765 أن أستنتج ........... ان نص الشعب حتما ًغبى و عايز الحرق !!!!!

لأ اللى بيحصل ده مش طبيعى !!! أنا قريت شوية جُمل يا جماعة بجد تنحت قدامها الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 765 !! و بين كل جملة و جملة كان هيجيلى شلل :قتل:

إليكم الشلل التالى :بلاوق2:

1-*** ممكن حب اسكندرانى***آيوووووووووووه و ماله !! طبعا زى ما انتوا عارفين فيه حب اسكندرانى و حب قاهرى و فيه فلاحى و فيه صعيدى الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 189798 !!! و اذا مشينا بالحدود شوية هنلاقى فيه حب لبنانى
و حب امريكانى و صينى و يابانى الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 438246 !!!! و هكذا و مقولكوش بقى ع الحب الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 522581 المريخى !!!!
و برضه فيه حب بالفراخ و حب بالكباب و فيه بالشطة و اللمون الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 63783 !!!!!!! و يا سلام بقى ع الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 8469
الحب بالجبنة !!!

فظييييييييع !!! خصوصا لما بيتقطع عليه طماطم بيبقى مسخرة lol!

الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 578240 ت37 2-*** أنا 75 سنة ممكن أتعرف على ليدى مناسبة***
خمسة وسبعين سنة يخرب بيته و قادر يمسك الموبايل و يبعت مسج ؟؟ :ت28: !!! ما شاء الله لسه ف عز شبابه برضه الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 612476 !! آه و ماله ممكن تتعرف على كركوبة مناسبه :انتصار:

3- *** ممكن واحدة جميلة للصداقة و الحب و ياريت برضه للسفر ***
آه ممكن طبعا !!!
و يا ترى حضرتك عايزها كام سلندر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 147845

4-*** أنا شاب متدين ممكن ليدى عندها شقة ***آه و ماله !! و فيه برضه شقة و عليها ليدى مجانا !!!! و ياترى ايه مواصفات الشقة اللى عايزها الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 377167 affraid ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5-*** أنا دلوعة و شبه نانسى عجرم ممكن أتعرف *** الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 71489
آه و نص !! و ياترى واخدة من نانسى عجرم قفاها و لا كعب رجليها الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 377167 الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 420561 ؟؟؟؟؟؟؟؟
اتدلعى يا اوختى و ماله ت55 !! و لما حضرتك أمورة كده امال بتعرضى نفسك ليه ع الشاشة الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 578240 ؟؟؟؟؟ ايه محدش راضى يشترى خلقة نانسى عجرم الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 420561 ؟؟؟ ايه الرجالة بقت بتطس ف نظرها ت5 ت55 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لأ معندهمش حق

6-*** أنا ف اعدادى ممكن أتعرف على بنت حلوة ***

هيا جات عليك ؟؟!! و ياترى عايزها ف سنة كام يا حبيبى ت37 ؟؟؟؟؟ ابتدائى و لا حضانة :انتصار: ؟؟؟؟؟؟؟ أنا بالشكل ده هيجيلى السكر

7-***
فلانة : أنا نكدية موت ممكن أتعرف على نكدى و ننكد على بعض ***
*** الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 63783 فلان : أنا نكدى مووووت !! و قعتك سودة و نهارك مش باينله لون ***

كان نفسى أمسكهم هما الجوز و انكد عليهم الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 139592 الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 765

8*** معاكى فلان ممكن أعرف اسمك سنك طلباتك ***
آه و ماله أنا فلانة يا ابنى ... و النبى اطلبلى واحد كباب و اتنين بانيه الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 852333 !!!!
الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 765 احم احم .. الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 142160 و ياريت لو معاهم جوز حمام

9- *** أنا عايز بنت للارتباط سمرا أو بيضا أو قمحى ما تفرقش *** :حيهم: حمرا !!!!!!!!!! تاخدهاحمرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طب ايه رأيك ف البنفسجى ؟؟؟؟ الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 420561 جديد و منزلش السوق

10 -** ممكن واحدة جميلة استايل عشان أحبها *** الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 142160 آه و ماله !! أنا برضه عايزة بطاريه الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 838351 للموبايل بتاعى عشان أنا قربت أهنج !!!!!!

11-*** أنا سى السيد بدور على أمينة تسمع الكلام و تقول حاضر ت3 ***
آه و ماله حاضر يا اخويا !!! بقى حضرتك عايز أمينة الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 923683 ؟؟؟؟
ت55 طب غوووووووووووووو ور الله يحرقك

12-*** لو انت بتحبنى بجد ممكن أديلك رقمى !! *** الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 43461
يا ما شاء الله !!! انتوا بتحبوا بعض الأول و بعدين تتعرفوا على بعض ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 654985 تصدقى بالله أنا دلوقتى بس عرفت أهمية السراية الصفرا

13-***
فلانة : ممكن تعرفنى على نفسك عشان هتبقى حب العمر ***
الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 377167 الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 63783 *** فلان : هحكيلك عن حياتى كلها !!! .. أنا من النهارده ملك قلبك !!!!!! انتى حددى و انا تحت أمرك
***أشوف فيكم يوم بحق جاه النبى scratch !!! الدماغ دى معجونة من ايه الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 73224 ؟؟؟؟ أنا خلاص هيجيلى شلل ت55 !!! ألطم يا اخوانا ت55 ؟؟؟؟؟

14 -***أنا قلبى فاضى .... حد عايزنى أحبه lol! ؟؟؟ ***
:حرام: فسسسسسسسسسسسسس أنا مُت خلاص

15 -فلانة : عرفنى على نفسك يا فلان و ابعت رقمك .. أنا بحبك أوى ، فلان : أنا اللى بحبببببببك
أوييييى يا فلانة !! قوليلى صحيح هو انتى حلوة و لا الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 377167 ؟؟؟؟؟؟؟؟لاتعلييييييييق cheers ...... أنا شكلى affraid هموت تانى
الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 43461 ثوانى أموت و ارجعلكم

كلمة أخيرة :
اللى بيحصل ده كتيييييييييير .. :ت26: شئ ميبقبلوش لا قلب و لا عقل ولا منطق الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 142160 .. استهتار و استخفاف بالمشاعر و كذب مالوش نهاية و ضحك ع العقول الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 765 !!!! و الدهشة انه كل اتنين بينافقوا بعض و الوسيلة الرخيصة ...... الحب الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 73224 !!!!!! مع ان كل كلمة حب غالية أوى الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 838351 .... ايه اللى
جرى للناس :ت40: ؟؟؟؟؟؟ و ايه اللى جرى للمجتمع :ت40: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منتظره رأيكم الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 838351

تحياتي لكم الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 332902
السراب
Admin
Admin
السراب

مُساهمةموضوع: رد: الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!!   الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! Emptyالأحد مايو 11, 2008 2:01 pm

ههههههههههههههههههههه
كتير حلوة عيوني جاكي يسلمو على هالمبادرة الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 63783
بس انا اعتقد انو هاد شات من ورى الشاشة الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 612476
يعني ممكن يكون كلو كزب بكزب ممكن تكون بنت تتهبل scratch
او طفل يجرب :suspect:
يسلمو حبي على هالموضوع الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 260845
تقبلي مروري الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 147845 الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 92966
https://amanacare.yoo7.com
جــــــــــــــــــآكيّ
عضو فعال
عضو فعال
جــــــــــــــــــآكيّ

مُساهمةموضوع: رد: الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!!   الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! Emptyالأحد مايو 11, 2008 9:05 pm

تسسسسسسسسسسسسلمي امونتي علي مرورك الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 147845

هو فعلا من ورا شاشه بس ده ميمنعش انو استسهار بالمشاعر يعني هما لحئو يحبو عبض في اللحظات دي scratch

وبعدين بياخدو ارقام بعض كمان ربنا يهدهم الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 838351

لاتعليق الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 612476

تحياتي لكي ياحبي الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 92966
كفاك غرور
عضو متفوق
عضو متفوق
كفاك غرور

مُساهمةموضوع: رد: الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!!   الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! Emptyالأحد مايو 11, 2008 9:25 pm

الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 438246 الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 438246 جاكي العسوله ت3
والله معاك حق فعلاً كلام يضحك ونكات مسخره :suspect:
دااا اعتقد انووو بسبب وقت فراغ كبير بحياة الشباب والبنات بيستغلوه بشات :ت28:
الف شكر جاكي ع الموضوع الراااائع ت37
كل ودي لك غاليتي الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 142160
جــــــــــــــــــآكيّ
عضو فعال
عضو فعال
جــــــــــــــــــآكيّ

مُساهمةموضوع: رد: الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!!   الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! Emptyالإثنين مايو 12, 2008 8:58 pm

صـــــــــــــــــــــح سحورتي هو بسبب وقت الفراغ طول النهار قاعدين قدام الدش يبعتو مسجات ويضحكو علي بعض الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 71489

يسسسسسسسسسسسسسلمو علي مرورك احلي ماجيك الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 8469

الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 92966
عـيــونـ تــرسـمـ آلآمـل
عضو متفوق
عضو متفوق
عـيــونـ تــرسـمـ آلآمـل

مُساهمةموضوع: رد: الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!!   الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! Emptyالأربعاء مايو 14, 2008 3:24 pm

جاكي الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 438246 الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 438246 الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 438246

كثير روعه جاكي ت37 ت37 ت37

بعرفووو كيف يستخفووو في عقول الشباب

بنظري ان السبب هو التسلية والفراغ

وكثرة الفلوس كمان الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 377167 الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 377167

تسلمين جاكي على متقدمين من جديد

تحياتي لالك بمزيد من التالق والابداع
تقبلي مروري مع احترامي وتقديري الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! 92966

الحب الحب .. مشاعر .. أحاسيس .. كلام .. تمثيل .. ضحك على العقول ربما ,
عندما نحب نعيش المعنى السامي للحب ترتسم على وجوهنا
أروع الأبتسامات نبني منه أحلى الكلمات .. أجمل اللحظات

الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!! C87071b231
https://amanacare.yoo7.com/profile.forum?mode=register&agreed=t

الشـ~ـآت التليفـ~ـزيوني جابلـ~ـي شـ~ـلل !!!
صفحة 1 من اصل 1