منتديات أمانا كير
أهلا وسهلا ضيفنا الكريم ومرحبا بك في منتديات أمانا كير ...
أذا لم تكن مسجل لدينا الرجاء التسجيل لكي يحق لك مشاركتنا في مواضيعنا ..
ونتمنى لكم قضاء اجمل الاوقات في رحابنا
منتديات أمانا كير
أهلا وسهلا ضيفنا الكريم ومرحبا بك في منتديات أمانا كير ...
أذا لم تكن مسجل لدينا الرجاء التسجيل لكي يحق لك مشاركتنا في مواضيعنا ..
ونتمنى لكم قضاء اجمل الاوقات في رحابنا
منتديات أمانا كير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ღمـنـتـدىღ تـرٍفـيـهـيღ ثـقـافـي ღاجـتـمـاعـيღ

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جــــــــــــــــــآكيّ
عضو فعال
عضو فعال
جــــــــــــــــــآكيّ

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله Empty
مُساهمةموضوع: قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله   قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله Emptyالثلاثاء مايو 13, 2008 11:43 pm

بسم الله الرحم الرحيم

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 838351 :tongue: يوم من الايام اثناء وجودي في بيتنا شائت الاقدار انى احضر واشوف المهزلة دي علشان اضع لها حد وتكون قصة وعبرة لمن يعتبر

بينما انا قاعد ومستمتع بالفرجة علي فيلم كارتون حدث امر لم يخطر علي بالي في افظع الكوابيس

يوم من الايام اثناء وجودي في بيتنا شائت الاقدار انى احضر واشوف المهزلة دي قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 923683

:ت26: علشان اضع لها حد وتكون قصة وعبرة لمن يعتبر

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 578240 قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 578240 بينما انا قاعده ومستمتعه بالفرجة علي فيلم كارتون حدث امر لم يخطر علي بالي في افظع الكوابيس

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 43461 سمعت اصوات غريبة وحسيت بحركة في الصالة قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 838351 ، بكل قلق الدنيا قمت علشان استكشف

:حيهم: خرجت لقيت كل الاوضاع مستتبة والمنطقة المحيطة بالصالة يغلفها جو من الهدوء

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 838351 :ت40: لكني حدسي كخبيره في الامور الخارجة عن استيعاب العقل البشري كنت متاكده من وجود شئ غريب

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 859418 قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 739746 فقررت اني اثبت واستخبي لحد ما اعرف ايه بالظبط اللي بيحصل

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 73224 قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 73224 فجأة لقيت صرصارين طالعين من تحت الكنبة بيجروا ورا بعض ..

ت55 ت5 من شكلهم كده تقول انهم اتنين بيحبوا بعض ..

cheers قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 71489 شبه الشباب والبنات اللي عندنا أما بيخرجوا مع بعض..

ت5 cheers نفس المرح والبراءة!

ت55 لكن أنا بما اني حاقده عليهم بقي ..

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 73224 كان لازم أحط حد للمسخرة دي!!

ت55 أصل بيتنا مش بلاعه مفروشه يعني!!!

cheers وفعلا جبت المبيد .. ورشيته ..

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 8469 وفعلا حركتهم اتجننت ..

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 578240 وقعدوا يلفوا ويجروا بفزع وفجأه ..

affraid اتقلبت الصرصارة .. وقعدت ترفس برجلها.. رفسة الموت !

:ت40: ولقيت الصرصار بتاعها واقف جنبها ثابت في مكانه مصدوم ولحظات صمت رهيبة سادت المكان !!

:rabbit: بس شنباته كانت بتتحرك..

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 838351 أكيد كان بيقولها متسيسبنيش يا حبيبتي ..

أو بيقولها استحملي عشان حبنا وكانت هيا حركات شنباتها برضه ( مش عارفه ازاي عندها شنبات ت3 ) بتقول ده قدرنا يا قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 838351 قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 142160 حبيبي أو مسيرك تنساني ..

ت2 أو يمكن بتقوله.. (سي حمدي خلي بالك من العيال)!

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 838351 المهم بعد ماماتت خالص :suspect: .. لقيته بقه التفت لي :ت40: .. وفي عينة نظرة غضب عارمة ..

ده الانتقام أكيد قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 838351 , اكيد دلوقتي هيطلع سكينة عشان يقتلني قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 838351 .. ولما هيلاقيني كبيره عليه قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 838351 .. هيموت نفسه ت2 ت3 ويخلص!..

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 142160 قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 654985 وقعد يقرب مني بخطوات ثقيلة ..

ت55 وأنا من قوة موقفه وثباته و هالة اليأس المحيطة بيه مقدرتش اتحرك!

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 578240 وفجأة وانا عماله اتراجع .. لقيت ورايا الحيطة!

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 765 وهو بيقرب..

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 765 دي النهاية!! ..

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 765 هيعمل ايه ؟

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 739746 ممكن ييجي يدوس عليا بشبشبة؟

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 142160 صعبة أصله مش لابس شبشب ..

ولا يمكن يجي لغاية عندي يبص لي بكل تحدي ويبص لي من فوق لتحت و يتف عليا ويمشي؟ :ت40:

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 838351 احتمال!

لكن عقبال ما وصلي.. كان المبيد لعب لعبته القذرة في جهازة العصبي.. ووقع ت3 ت2 ..

وقعد يرفس رفسة الموت البطيئة لغاية أما توقف خالص.. ونظراته بتقولي قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 142160 .. مش هاسيبك غير لما انتقم لحبنا الل قتلته!!

المهم ..

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 260845 انتهى الموضوع .. وقتلت بإيدي روميو وجوليت ..

حبيت أقوله في الجنة ان شاء الله ت2 ..

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 142160 ده طبعا لو كان ناوي يتجوزها مش يغدر بيها زي شباب اليومين دول ..

ت5 أو احتمال انهم قرفانين من اهلها و أهله فا جم هنا!

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 838351 قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 142160 حقهم .. بس برضة أحنا مرحناش زاحمناهم في البلاعات .. عشان يزاحمونا في بيوتنا!

اسيبكم بقي واروح اكمل فيلم الكارتون قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 142160 :ت40:

قرفتكم شويه قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 41900

معلش استحملوني اصلي بكره الصراصير قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 852333 :قتل:

كفاك غرور
عضو متفوق
عضو متفوق
كفاك غرور

مُساهمةموضوع: رد: قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله   قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله Emptyالأربعاء مايو 14, 2008 12:25 am

بس شنباته كانت بتتحرك..
أو بيقولها استحملي عشان حبنا وكانت هيا حركات شنباتها برضه ( مش عارفه ازاي عندها شنبات ) بتقول ده قدرنا يا حبيبي أو مسيرك تنساني ..

أو يمكن بتقوله.. (سي حمدي خلي بالك من العيال)!

ولا يمكن يجي لغاية عندي يبص لي بكل تحدي ويبص لي من فوق لتحت و يتف عليا ويمشي؟

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 438246 قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 438246 قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 438246

وربي دمك زي العسل جاكي قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 147845
يسلمواااااا ع القصه المحزنه جداً قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 8469
كل ودي
جــــــــــــــــــآكيّ
عضو فعال
عضو فعال
جــــــــــــــــــآكيّ

مُساهمةموضوع: رد: قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله   قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله Emptyالأربعاء مايو 14, 2008 1:17 am

تسسسسسسسسسسسسسسسسسلمي سحورتي انتي العثل ومنبع الزوء وربي قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 8469

القصه محزنه للجميع قصه حب روميو وجوليت الصراصير ماتو علي ايدي قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 63783

تحياتي لكي ياحبي قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 92966
ســــــــهــــــــــر
عضو ممتاز
عضو ممتاز
ســــــــهــــــــــر

مُساهمةموضوع: رد: قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله   قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله Emptyالأربعاء مايو 14, 2008 7:50 pm

دبه جاكي ت3 ت55 ت55

معدتي وجعتني قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 654985 قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 654985

القصص الرومانسيه كتيررررررر وانتي مش لقيتي غير قصه صرصارين حرام عليكي قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 139592 قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 139592

بس طول عمرك حياتي دمك خفيف وزي العسل قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 260845 قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 147845

يسلمو البي تقبلي مروري قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 260845
جــــــــــــــــــآكيّ
عضو فعال
عضو فعال
جــــــــــــــــــآكيّ

مُساهمةموضوع: رد: قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله   قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله Emptyالأربعاء مايو 14, 2008 10:07 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه سهووورتي الصراصير واقع في حياتنا لازم نعيشه ونحس بيهم قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 63783

سهورتي سلامت معدتك ياحبي انشالله معده الصرصار قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 985171

يسسسسسسسسسلمو علي مرورك ياحبي قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 92966

انشاء الله القصه الجايه عن الضفاديع قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله 995593

قتلتهم بأيدي ,, انتقلو الي رحمه الله
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-